جوان سازی واژن

جوان سازی واژن

روش مناسب برای جوان سازی واژن امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند تا با روش های مطمئن و کم عارضه هرگونه نقص و آسیب را در نواحی مختلف بدن خود برطرف سازند. با پیشرفت علم و وجود دستگاه های نوین افراد می‌ توانند با کمترین میزان عارضه هرگونه نقص در نواحی مختلف بدن خود برطرف […]

روش مناسب برای جوان سازی واژن

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند تا با روش های مطمئن و کم عارضه هرگونه نقص و آسیب را در نواحی مختلف بدن خود برطرف سازند.

با پیشرفت علم و وجود دستگاه های نوین افراد می‌ توانند با کمترین میزان عارضه هرگونه نقص در نواحی مختلف بدن خود برطرف کرده و اثری ماندگار و پایدار نیز به دست آورند‌.

روش‌ های مختلفی برای جوان سازی واژن وجود دارد که افراد تمایل دارند روش های کم عارضه مانند لیزر درمانی را انتخاب کنند.

گاها ممکن است با عبور از سنین میان سالی ناحیه واژن با فرمی نا زیبا مواجه شود و البته روند کلاژن سازی پوست به تأخیر افتاده و سلامت و شادابی پوست را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

با استفاده از روش های مختلف متخصصان می توانند روند کلاژن سازی پوست را بازگردانند و نهایتاً فرایند جوانسازی واژن اتفاق می‌ افتد.

به طور کلی واژن از بخش های مختلفی تشکیل میشود که اگر هر کدام از قسمت ها دارای فرم نازیبا ناشی از افزایش سن و زایمان های متعدد باشند، به راحتی قابل درمان بوده و می‌ توان با روش های مختلف مانند لیزر درمانی و جراحی فرمی زیبا و کاملاً شاداب را برای واژن به همراه آورد.

یکی از روش های مناسب برای جوانسازی واژن کشیدن پوست و سفت شدن نواحی مختلف آن می باشد.

ممکن است بخشی از لابیا ها بر اثر عوامل مختلف از واژن خارج شده که می‌ تواند علاوه بر فرم نا زیبا ناراحتی‌ ها و محدودیت‌ هایی را برای بانوان به همراه داشته باشند.

متخصصان می‌ توانند طی فرآیند لابیاپلاستی با روش مختلف، قسمت های اضافه واژن را برطرف نمایند.

مطالعه بیشتر:  پرینورافی در شیراز

البته باید بدانید که برداشت بخش کمی از پوست و گوشت ناحیه واژن می تواند به جوانسازی آن کمک شایانی نماید که البته باعث زیبایی بیشتر و تقویت نقطه جی شده و قطعا برای بانوان احساس بهتری را به همراه خواهد داشت.

درمان ‌های مختلف در روند جوان سازی واژن

درمان ‌های مختلف در روند جوان سازی واژن
درمان ‌های مختلف در روند جوان سازی واژن

همواره باید بدانید که جوان سازی واژن فرآیندی زیبایی و گاها درمانی به شمار می آید که نتیجه آن برای بانوان احساس بهتری را به همراه خواهد داشت.

در روند جوانسازی واژن متخصصان می‌ توانند از طریق جراحی، شکل واژن را تغییر داده و هرگونه قسمت های اضافه و نازیبا را نیز برطرف سازند.

البته باید بدانید که در روند جوانسازی واژن، جراحی پلاستیک نیز انجام میشود که طی آن پزشک می تواند با کشیدن پوست ناحیه واژن، زیبایی و شادابی پوست را نیز باز گرداند.

البته لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن در شمار عمل های جوانسازی قرار می‌ گیرند که برای بسیاری از بانوان کارآمد و مفید خواهد بود‌.

روش های غیر جراحی برای جوان سازی واژن

متخصصان سعی دارند برای انجام فرآیند جوان سازی واژن از دستگاه آر اف استفاده کنند.

الکترومغناطیس می‌ تواند سلول‌ های مرده را تحت تاثیر قرار داده و خون رسانی  به آنها را افزایش دهد.

معمولاً دستگاه آر اف فرایند مشابه با مایکروویو دارد که با قدرت بسیار کمی بافت ناحیه تناسلی را گرم کرده که در نتیجه خون رسانی به ناحیه واژن افزایش پیدا می‌ کند و نهایتاً منجر به تولید کلاژن در این قسمت خواهد شد.

البته باید بدانید که امواج الکترومغناطیس روش مناسبی برای درمان گشادی واژن به شمار می‌ آیند.

استفاده از فرآیند آر اف بسیار ساده و کم خطر خواهد بود و هیچ گونه جراحت و خونریزی و درد های طولانی مدت را برای افراد به همراه نخواهد داشت.

مطالعه بیشتر:  جراحی کلیتوریس در شیراز

به طور کلی روش آر اف در فرایند جوانسازی واژن باعث میشود که خشکی واژن درمان شده و هر گونه درد، آتروفی واژن و آسیب های مختلف ناحیه واژینال برطرف شوند.

از دیگر روش های مناسب برای جوانسازی واژن می توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد.

دستگاه کربوکسی تراپی تولید کننده گاز کربن دی اکسید است که ناحیه مورد نظر را تحت تاثیر قرار می دهد.

با وجود گاز کربن دی اکسید در ناحیه واژن، اکسیژن در ناحیه مورد نظر افزایش پیدا کرده و نهایتاً با تحریک فرایند کلاژن سازی و خون رسانی بیشتر، بافت آسیب دیده خود را ترمیم خواهد کرد.

جوانسازی با کربوکسی تراپی روش مناسبی برای درمان انواع چین و چروک خواهد بود.

همچنین تیرگی ناحیه واژن و انواع سلولیتی که در بخش‌ های مختلف تجمع پیدا می‌ کنند با این روش قابل درمان خواهند بود. جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی نه تنها برای این ناحیه، بلکه دیگر قسمت‌ ها را تحت تاثیر قرار داده و می تواند به جوانسازی و شادابی پوست کمک فراوانی کند.

یکی دیگر از روش های کاربردی و تضمینی برای جوانسازی واژن تزریق ژل و چربی می باشد.

بانوانی که با مشکلاتی مانند چین و چروک، تیرگی در ناحیه واژن مواجه هستند، می توانند با تزریق ژل های ماندگار و البته کاربردی سلامت و زیبایی ناحیه واژن را بازگردانند.

تزریق ژل به ناحیه واژن فرآیندی کاملا غیر تهاجمی بوده و بدون هیچ گونه بیهوشی و به صورت سرپایی انجام میشود.

البته باید بدانید که تزریق ژل محدودیت سنی نداشته و با توجه به تشخیص متخصصان افراد می‌ توانند از این فرایند استفاده کنند.

مزایای انجام جوان سازی واژن

مزایای انجام جوان سازی واژن
مزایای انجام جوان سازی واژن

شاید برایتان جالب باشد بدانید که با عبور از سنین میانسالی، انجام زایمان های طبیعی و یا مسائل ژنتیکی و ممکن است افراد حتی در سنین پایین زیبایی و شادابی ناحیه واژن را از دست بدهند، که نهایتا منجر به بروز آسیب ها و مشکلات روحی و روانی بسیار زیاد خواهد شد.

مطالعه بیشتر:  زایمان سزارین

با انجام فرآیند جوانسازی واژن افراد می‌ توانند میل جنسی خود را افزایش داده و ارگاسم بهتری را نیز تجربه نمایید.

البته باید بدانید که با استفاده از روش های مختلف بانوان می توانند زیبایی واژن را بازگردانند و هرگونه آسیب به قسمت های اضافه را نیز برطرف کنند.

از دیگر مزایای جوانسازی واژن می‌ توان به افزایش اعتماد به نفس در بانوان اشاره کرد، البته باید بدانید که این فرآیند تنها جنبه زیبایی ندارد و راه حل مناسبی برای درمان خشکی واژن، درمان گشادی واژن و دیگر عوارض مانند لابیا های بزرگ کاربرد خواهد داشت.

در هر صورت باید بدانید که در فرایند جوانسازی واژن علاوه بر برطرف کردن نقص های مختلف، روش هایی انجام میشود که با کلاژن سازی بیشتر و خون رسانی به بافت های آسیب دیده پوست ناحیه واژن خود را ترمیم کرده و شادابی و سلامت پوست واژن باز خواهد گشت.

روش های خانگی برای جوان سازی واژن

روش های خانگی برای جوان سازی واژن
روش های خانگی برای جوان سازی واژن

بسیاری از متخصصان بر این باورند که اگر افراد در دوران جوانی بتوانند رژیم غذایی سالمی داشته باشند و از مکمل‌ های غنی استفاده کنند با عوارضی مانند آسیب‌ های پوستی، سلولیت و یا گشادی در ناحیه واژن مواجه نخواهند شد.

اگر شما بتوانید در کنار رژیم غذایی مناسب فعالیت های ورزشی گوناگون را با شیوه های درست انجام دهید قطعا چنین عوارضی را تجربه نخواهید کرد.

برای جوانسازی واژن برخی از مواد غذایی و انواع کرم ها و لوسیون حاوی ویتامین e و آلوئه ورا، روغن نارگیل و جوش شیرین گزینه مناسبی خواهند بود.

البته اگر بتوانید روزانه از شوینده ها و مواد بهداشتی مناسب واژن استفاده کنید طی مدتی کوتاه اثر مثبت آنها را مشاهده کرده و شادابی و سلامت واژن باز خواهد گشت.

در هر صورت باید بدانید که برای انجام جوانسازی واژن بهتر است که به مراکز و کلینیک های معتبر مراجعه کرده تا متخصصان بتوانند با توجه به وضعیت جسمانی شما بهترین روش برای جوان سازی واژن را در پیش بگیرند.

یک پاسخ

  1. من عمل لابیا مینور و هم لابیا ماژور رو پیش خانم دکتر عزیزم انجام دادم و فوق العاده راضیم شرایط من برای لابیا ماژور جوری بود که هیچ روشی جز جراحی مشکلم رو حل نمیکرد و چون عمل بسیار حساسی هست برای انجامش هرجا مشاوره میگرفتم میگفتن که احتمال ایجاد اسکار هست اما پیش خانم دکتر عمل کردم بدون اینکه ذره ای جاش بمونه و اسکار بده تبحر ایشون توی جراحی رو هیچ کس نداره و از متدهای خاصی استفاده میکنن که کمتر پزشکی توانایی انجامش رو داره یه تیم قوی و بسیار خوش اخلاق هم خودشون هم دستیارشون واقعا همه چیز تموم هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *