جراحی کلیتوریس در شیراز

جراحی کلیتوریس در شیراز

اطلاعاتی در مورد کوچک کردن کلیتوریس یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی برای بانوان عمل های اصلاحی در ناحیه واژینال می باشد. واژن بانوان به بخش‌های مختلفی تقسیم‌ بندی میشود که در صورت وجود عارضه در هر ناحیه فرد می تواند به متخصص مربوطه مراجعه کرده و نقص پیش آمده را نیز برطرف سازد. […]

اطلاعاتی در مورد کوچک کردن کلیتوریس

یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی برای بانوان عمل های اصلاحی در ناحیه واژینال می باشد.

واژن بانوان به بخش‌های مختلفی تقسیم‌ بندی میشود که در صورت وجود عارضه در هر ناحیه فرد می تواند به متخصص مربوطه مراجعه کرده و نقص پیش آمده را نیز برطرف سازد.

یکی از حساس ترین بخش های دستگاه تناسلی بانوان کلیتوریس می باشد.

حدوداً بین ۸ تا ۱۲ هزار عصب داشته و نقطه تحریک پذیر بدن بانوان خواهد بود.

کلیتوریس در طول زندگی بانوان حتی بعد از دوران یائسگی به رشد خود ادامه می دهد و ممکن است برای برخی از بانوان احساس ناراحتی بوجود اورده و ظاهری بزرگتر از حد طبیعی داشته باشد.

در این چنین شرایطی بانوان می توانند برای ترمیم کلیتوریس و یا کوچک کردن آن به مراکز درمانی مراجعه کرده و این عمل زیبایی را تحت نظر متخصصان انجام دهند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اندام جنسی بانوان ممکن است به یکدیگر شبیه نباشد و هر کدام از آنها دارای بخش های کوچکتر و بزرگتر می باشند.

به عنوان مثال کلیتوریس در برخی از بانوان کوچک بوده و در برخی دیگر ظاهری بزرگتر با چین و چروک های مختلف خواهد داشت.

اگر شخصی دارای کلیتوریس بزرگ باشد، می‌ تواند با مراجعه به پزشک اقدامات لازم برای کوچک کردن کلیتوریس را انجام دهد.

البته کلینیک های معتبری در شهرستان شیراز فعالیت دارند که توانسته اند نیاز مخاطبان زیادی را بر طرف کرده و عمل های زیبایی ناحیه واژینال به ویژه عمل کوچک کردن کلیتوریس را برای افراد انجام دهند.

در واقع عمل کلیتوریس با هر شیوه‌ ای که انجام شود با هدف افزایش حس جنسی بانوان خواهد بود که می‌ تواند فرد را سریعتر به ارگاسم برساند و رابطه جنسی را نیز برای افراد لذت بخش تر نماید.

در کنار عمل های جراحی مانند کوچک کردن کلیتوریس، تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی و در مواقع لزوم روشن سازی واژن نیز انجام می پذیرد.

دلایل اصلی بزرگ شدن کلیتوریس

دلایل اصلی بزرگ شدن کلیتوریس
دلایل اصلی بزرگ شدن کلیتوریس

بانوان ممکن است در گروه‌ های سنی مختلف با کلیتوریس بزرگ مواجه شوند.

البته چنین عارضه می‌ تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

همواره ممکن است بانوان در دوران حاملگی با کلیتوریس بزرگ مواجه شوند که می تواند ناشی از ترشح هورمون ها باشد و ممکن است بعد از حاملگی بهبود پیدا کند.

مطالعه بیشتر:  لابیاپلاستی

از طرف دیگر شرایطی مانند یائسگی برای بانوان می تواند باعث تغییراتی در قسمت های مختلف بدن شود که از شایع ترین آن ها می توان به بزرگ شدن کلیتوریس اشاره کرد.

بسیاری از متخصصان و پزشکان به افراد به ویژه بانوان توصیه می‌ کنند که از افزایش وزن جلوگیری کنند.

زیرا می‌ تواند علاوه بر به خطر انداختن سلامت سایر ارگان ها، آسیب ها و نواقصی همانند بزرگ شدن کلیتوریس را نیز تجربه کنند.

ناگفته نماند که مسائل ژنتیکی هم عامل مهم برای بزرگ شدن کلیتوریس می باشد که کاملا غیر ارادی است.

اما فرد می تواند در صورت بروز چنین عارضه ای به پزشک مربوطه مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای کوچک کردن کلیتوریس در شیراز انجام دهد.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که کلیتوریس بزرگ همیشه برای بانوان مشکل زا نخواهد بود اما در صورت لزوم می توانند کلیتوریس بزرگ را نیز ترمیم کنند.

اما اگر وجود کلیتوریس بزرگ برای بانوان احساس درد و حس ناخوشایند را به همراه داشته باشد می‌ تواند این قسمت از واژن را نیز ترمیم کنند.

مزایای کوچک کردن کلیتوریس

مزایای کوچک کردن کلیتوریس
مزایای کوچک کردن کلیتوریس

زمانی که شخصی برای برطرف کردن عیوب و نواقص کلیتوریس به مراکز درمانی مراجعه می‌ کند، متخصصان وضعیت جسمانی فرد را مورد بررسی قرار داده و برای برطرف کردن کلیتوریس بزرگ فرآیند های مختلف را نیز انجام می دهند.

یکی از مهمترین مزایای عمل کلیتوریس بزرگ رفع مشکلات جنسی بانوان خواهد بود و با رفع این مشکل می تواند به راحتی به اوج لذت جنسی برسند.

البته نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که کلیتوریس بزرگ می‌ تواند ظاهری نازیبا برای افراد به وجود آورد و در صورت درمان این عارضه ظاهر زیبایی کلیتوریس بازگشته و اعتماد به‌ نفس بانوان برای برقراری رابطه افزایش پیدا می‌ کند.

زمانی که کلیتوریس وضعیت عادی و مناسبی داشته باشد بانوان راحت تر ارگاسم را در هر رابطه جنسی تجربه خواهند کرد.

زمانی که کلیتوریس بزرگ درمان میشود تحریک پذیری آن افزایش پیدا کرده و بانوان با سرعت بیشتر ارگاسم را تجربه خواهند کرد.

بزرگ بودن کلیتوریس ممکن است باعث آسیب ها و درد های مختلف شود و فرد نمی تواند از پوشش های تنگ و انواع شلوار مانند شلوارهای جین استفاده کند، زیرا باعث آسیب و خراش به کلیتوریس شده و درد و سوزش بسیار زیادی را به همراه دارد.

اما اگر کلیتوریس بزرگ درمان شود هر گونه سوزش و خارش از بین رفته و واژن دچار خشکی نخواهد شد.

مطالعه بیشتر:  زایمان طبیعی

متخصصان همواره به بانوان توصیه می‌ کنند که بهداشت فردی را در اولویت قرار دهند زیرا می توانند با مراقبت و رعایت بهداشت ناحیه واژن سلامت جسمانی، جنسی و شرایط مطلوب دیگر ارگان‌ ها را نیز تضمین کنند.

قطعاً کلیتوریس بزرگ می تواند عاملی برای جذب میکروب و عفونت‌ ها باشد و در صورت درمان کلیتوریس بزرگ سلامت خود را تضمین خواهید کرد.

مراقبت های ضروری بعد از کوچک کردن کلیتوریس

مراقبت های ضروری بعد از کوچک کردن کلیتوریس
مراقبت های ضروری بعد از کوچک کردن کلیتوریس

پس از انجام فرآیند های مختلف به ویژه کوچک کردن کلیتوریس، متخصصان به بانوان توصیه می‌ کنند که مراقبت های توصیه شده را حتما انجام دهند تا علاوه بر کسب نتیجه مطلوب از خطرات احتمالی جلوگیری نمایند.

یکی از مهم‌ ترین مراقبت هایی که بعد از کوچک کردن کلیتوریس باید انجام دهید، این است که به طور کامل استراحت کنید. البته زمان مناسب برای استراحت را متخصصان تعیین خواهند کرد.

گاها ممکن است بعد از کوچک کردن کلیتوریس در ناحیه جراحی تا چند روز تورم، قرمزی و سوزش را تجربه کنید که البته متخصصان روش های مطمئن را برای افراد در نظر گرفته و با تجویز مسکن می‌ توانند میزان عمده از درد را نیز کاهش دهند.

البته داروهای ضد التهاب با توجه به وضعیت فعلی تجویز میشوند که باید در زمان بندی های مشخص شده مصرف شوند.

به منظور پیشگیری از بروز انواع عفونت‌ ها، متخصصان آنتی بیوتیک هایی با زمان بندی مشخص و با مقدار معین برای فرد در نظر می‌ گیرند که با مصرف آنها می توانید سلامت خود را حفظ نمایید.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که متخصصان بعد از کوچک کردن کلیتوریس در شیراز، به فرد توصیه می‌ کنند که در فواصل زمانی معین شده برای انجام معاینه به پزشک مراجعه کنند تا در صورت بهبود کامل زخم ها بتوانند سریع بخیه ها را کشیده و روند عادی زندگی خود را آغاز نمایند.

عمل زیبایی کلیتوریس چگونه انجام میشود؟

خانم ها در ناحیه تناسلی خود دارای بخش‌ هایی به نام کلیتوریس هستند.

در اصل بخش بالایی و حساس در ناحیه تناسلی خانم ها به حساب می آید.

بسیار از آن ها امکان دارد درگیری مشکلاتی باشند که کلیتوریس ناحیه تناسلی آنها بزرگ است و زیبایی کامل را ندارد و به همین دلیل به سراغ عمل های زیبایی می روند تا بتوانند مشکلات مرتبط با کلیتوریس خود را که می تواند شامل بزرگی، بیش از حد بودن چین و چروک هایی که بر روی آن وجود دارند باشد.

مطالعه بیشتر:  عمل زیبایی لابیاپلاستی در شیراز

که اقدام به کوچک کردن آن با استفاده از عمل های زیبایی کنند.

این قسمت از بدن خانم ها امکان دارد بزرگ و کوچک باشد به همین دلیل زیبایی اندام و ناحیه تناسلی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد و به راحتی با جراحی زیبایی قسمتی از آن را میتوان زیبا کرد و مشکلات آن را رفع کرد.

به طور کلی بزرگ بودن این ناحیه در بدن می‌تواند باعث ایجاد خارش؛ درد، حساسیت شود.

ساده ترین روش، انجام جراحی کلیتوریس است که به آن جراحی پلاستیکی یا هودکتومی هم می‌گویند.

این عمل برای کوچک کردن کلیتوریس در نواحی تناسلی انجام می‌شود و معمولاً به صورت سرپایی است و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد اما در زمان انجام آن می‌توانید عمل ترکیبی انجام بدهید.

ناحیه کلیتوریس در خانم ها مهمترین نقطه برای رسیدن به لذت جنسی و ارگاسم است.

نحوه انجام پذیری این عمل جراحی بدین صورت است که بر روی کلیتوریس انجام می‌شود و به واسطه جراحی، گوشه عمودی آن کوچک و در حد نیم سانتیمتر بر روی کلیتوریس بخیه میزنند و سپس لبه های به وجود آمده در اثر برش را برمی گردانند و با نخ فرایند دوختن را انجام می دهند.

تمام تایم جراحی کلیتوریس حدودا ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد، از آنجا که این روش جراحی به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می شود برای انجام آن نیاز به بی حسی موضعی نخواهد داشت و در سال‌های بعد از جراحی ممکن است بیمار با رنج هایی مواجهه شود که بهترین راهکار استفاده از داروهای مسکنی است که از سوی پزشک تجویز شده است.

اینگونه تا زمانی که بهبودی کامل پیدا کنند می‌توانند از این مسکن‌ها استفاده کنند تا کمترین درجه درد را تجربه کنند.

آناتومی کلیتوریس شامل بدنه کلیتورال، غده کلیتوریس، مجاری ادرار، دهانه واژن، قسمت گوشتی آن که در پشت کلیتوریس است.

عمل جراحی می تواند بر تمامی نقاط تاثیر گذار باشد.

نکته پایانی

نکته پایانی
نکته پایانی

یکی از مسائلی که برای افراد بسیار حائز اهمیت است، این است که بابت هر نوع جراحی چه هزینه‌ ای را باید پرداخت نمایند.

به عنوان مثال عمل های جراحی ناحیه واژینال مانند کوچک کردن کلیتوریس در شمار عمل های زیبایی قرار می‌ گیرد و شرکت‌ های بیمه هیچ‌ گونه هزینه‌ را بابت این عمل‌ ها پرداخت نخواهد کرد و فرد موظف است  هزینه‌ ها را تماما پرداخت نماید.

اما مسئله دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کلیتوریس از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید حتماً برای هرگونه عمل های زیبایی، درمانی و ترمیمی به مراکز و پزشکان متخصص مراجعه کنید تا بتوانید ضمن دریافت نتیجه مطلوب از آسیب‌ ها و مشکلات بیشتر جلوگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *